I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Hittade en bild..

Publicerad 2012-01-22 11:50:00 i Allmänt,

Fick äntligen för mej att lägga in bilder från jul och lite sånt. Hittade den här underbara bilden på min familj :)
Jag blir så lycklig över min egna lilla familj. Förr satt man ensam på ett stundentrum och pluggade och bet på naglarna. Nu bor man i en fin lägenhet, har fast jobb och barn och sambo, Jag borde tänka på lite oftare vad som verkligen betyder något i livet.. och hur bra jag egentligen har det.
En sambo som säger att JAG är hans livs kärlek, och en dotter som jag vet älskar mig trots att hon just nu skäller mycket på sin mamma och drar henne i håret :)

Puss på er min Wenström-Sörman-familj.

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-01-22 12:00:32

söt bild^^



Och vad tycker du om mina "Cute Teddy Bear" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela