I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

04:30 hela helgen..

Publicerad 2012-01-22 10:08:39 i Allmänt,

...är inte okej. Näää det är det inte Ellen. Mamma vill sova längre än till 04:30 om helgerna. Man blir faktiskt nära på sjuk i skallen av att gå upp så tidigt dag efter dag. Var tredje dagen idag som hon vakna innan 05. Jag trodde hon hade slutat med sånt.



Men jag tror jag mår lite bättre i min mage idag. Ellen luktar dock skunk...Men hon är ju pigg...Men hennes mage är kass. Knasigt..I detta skicket kan hon ju inte gå till förskolan imorgon..Och Uffe som behöver sova efter att ha jobbat 7 dagar i rad..Jobbigt för honom att vabba då..Men jag måste försöka ta mej till jobbet imorgon..Jag hoppas jag mår tillräckligt bra, trots att jag inte kan äta så bra ännu..

Min kost senaste dagarna är bröd bröd bröd och igår kväll när uffe åt pizza åt jag mandelkubbar. hehe..Var det enda jag var sugen på. Min kost får inte lukta nånting just nu då mår jag illa. (NEJ JAG ÄR INTE GRAVID)

I natt har det snöat lite mer...Kanske orkar vi ut och åka lite pulka jag och Ellen...Får se...

Nu ska jag byta bajsblöjja...

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela