I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Imorgon gäller det!

Publicerad 2011-02-20 19:19:32 i Allmänt,


Har just lagt en jätteglad Ellen. Hon var alldeles sprattligt busig och glad efter vällingen idag. Har tjoat runt här och skojjat med oss. Men nu somnade hon gott.

Imorgon börjar min älskade bebis förskolan. En vecka senare än planerat pgr av magsjukan. Men nu gäller det!
De har 2-veckors inskolning på Nybygget, så imorgon ska hon bara vara där en timma. Både jag och Uffe ska vara med första dagen, sedan blir det Uffes jobb att skola in.
Ska bli spännade att se vad det är för "fröknar" och hur deras avdelning ser ut.
Min lilla lilla fina Lillstrumpa. Nu börjar en ny del i vårt liv. Hoppas hon är en förskoletjej och att allt går super. Hoppas Hoppas.

Nä..nu ska jag gråta en skvätt över tiden som går alldeles för snabbt och trycka i mig lite choklad och kaffe.


Vad hände med den här lilla bebisen? Plötsligt var hon 15 månader och traskade till förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela