I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

28 år och 4 månader.

Publicerad 2011-02-15 21:34:24 i Allmänt,

Jag vet att jag inte är dödssjuk..Att andra har det värre. men det känns ändå åt HELSIKE!
Jag har egentligen inte varit rikrigt frisk sedan i november. Saker har kommit och gått utan att riktigt ge mig en frisk paus.
Just nu HATAR jag hostan som håller mej vaken om natten. HATAR att halsen gör så helvetiskt ont utan att doktorn hittar nåt fel. HATAR att mitt ena öga börjat klegga igen. HATAR att jag aldrig någonsin kan börja gå raska promenader..göra ändringar i min livvsituation..Vill ju sakta men SÄKERT droppa kilona..
Finns det nån jäkla doktor i min närhet som kan rädda mej från mitt elände????? Hur svårt kan det vara??? Hur unik är jag??? Eller är jag verkligen sjuk i huvudet och inbillar mej allting?
Jag blir knäpp snart...


Ellen kräks en gång om dagen nu. är ju en förbättring. Mkt piggare idag också, även fast hon i princip inte äter. Men hon är inte uttorkad. Det märker jag på blöjor å sånt.Men blev ingen förskolestart igår, idag eller imorgon..eller på torsdag. Fredag känns ju lite märkligt att börja skola in på. Men de kanske kan gå dit och hälsa på eller så...OM hon blir bra...Vi får se.. Ser hoppfullare ut med hennes hälsa än med min i alla fall.

Jag är fan bara exakt 28 år och 4 månader idag. Ska man va så här sliten då?
Nu ser jag ingentign på ena ögat pgr av klegget. Ska sova. Öppnar 6:30 imorgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela