I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Världens bästa Ellen 4 månader idag!

Publicerad 2010-03-16 13:52:45 i Allmänt,


Suddig men glad!

När man är 4 månader får man smaka lite på banan..det gjordes häromdagen...

Det blev kletigt å inget svaldes ner..hehe..

Åter till idag...vi myser å tänker på mammas ajjiga dag för 4 månader sedan..som även va hennes lyckligaste.










Hon är det bästa som hänt mig.
Puss älskade lilla fisen.

Kommentarer

Postat av: Faster Marie

Publicerad 2010-03-16 13:58:11

Världens bästaste Ellen!

Älskar smilet och banankladdet :)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-03-16 16:08:15

Hon är så hjärtskärande söt eran Castilla, hoppas man kanske får träffa henne snart :)

Kram på er

Postat av: Ingegerd

Publicerad 2010-03-17 10:42:40

Äntligen har jag hittat bloggen på lilla gulliga Ellen.Underbara bilder.Nu ska jag gå in ofta och titta.Många kramar från mamma Michelles moster Ingegerd!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela