I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Krasslig Ellen..

Publicerad 2010-03-25 18:25:28 i Allmänt,

Ellen har gått och blivit lite krasslig. Det rosslar och gnälls. Stackars. Är hennes onda far som har smittat henne. Han har varit hemma från jobbet hela veckan. Jag hoppas det stannar vid krassel bara, så hon inte blir dundersjuk. Hon har klarat sig utan att bli sådär riktigt sjuk under de 4 månaderna hon funnits till.


Krasslig tjej gosar med sin Dino.

Lite frisk luft har vi fått idag i alla fall. Gav mig ut på promenad, och det var himla kyliga vindar, så den blev inte lika lång som jag tänkt från början. Men var väl ute sådär 30-40 minuter i alla fall.
Sedan har vi lyssnat på barnvisor, dansat och gosat i soffan.....oooooch gnällt. Ellen har skrikit en del och gnällt gnällt gnällt..och jag har gnällt lite över att hon gnällt. Heh :)


Myspys..

Ikväll spelar Uffe med sitt band www.castillion.se på club Anchor i Stockholm. Så jag är ensam hemma med Gnellen. Jag hoppas hon är lite snäll mot sin arma mor ikväll.

Sänder massor av lycka till och energi, till min mamma och pappa som började renovera där hemma idag. Kommer bli superfint! Håll ut i kaoset!

Så här såg det ut igår när vi bloggade, föresten. Ellen var helt vild...


Hej dååå...

Kommentarer

Postat av: Maddis

Publicerad 2010-03-29 12:19:44

Inte kul med sjuka barn =( Hoppas att dom snart blir friska båda två!!

Vilka urgulliga videos o bilder du har på damen!! Nellie är likadan vid datorn ;)

Kramisar i massor till er =D

Postat av: Mammi-mormor

Publicerad 2010-03-29 23:20:59

Hej på er sötnosar - öppnade min dator för en stund och har kollat lilla gullet - hon verkar nöjd när du spelar sov du lilla videung iallafall. Ha det gott - vi träffas väldigt snart. Puss puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela