I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Jag och min kompis.

Publicerad 2010-03-17 20:36:35 i Allmänt,

Hej, det är jag, Ellen.
Idag har jag varit på Åbergs med mamma och Camilla och Casper. Jag stirrade ut Lasse Åberg. Jag gillar honom. Mamma drack varm choklad.
Sedan har jag skrikit. Jag gillade inte min nya mössa, som farmor gjort. Synd. Men mamma säger att hon ska göra ett nytt försök att dra på mig den.
Sedan har jag och Casper lekt på Öppna förskolan. Det var lite andra bebisar där också. Men vi hade mest ögon för varandra.
Hej då!


I farmor-mössan, innan jag började skrika.


Casper och jag.


Gosa lite.


"Men hallå...gosa på mej då för fanken..Är gärna lite på min hand sådär, som du gjorde innan.."


"Nähä..då får jag väl äta på min hand själv då..jag struntar väl i dig.."

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela