I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Förlåt Maya..Men jag måste :)

Publicerad 2010-03-02 19:27:51 i Allmänt,

Varsegoda att njuta av hemvideo jag filmat av med digitalkameran framför teven..(skitkass kvalitet haha). Jag och Ellen måste alvarligt sluta va insnöade och få gå ut snart :)
Men det är skojjigt att titta på mig, Maya, Nina, Micha och Andreas när vi var små töntar på Rundelsvägen i Landsbro :)
April 1994. Jag var 11 och ett halvt.
Du kommer hata mig Maya, (eller ska jag kalla dej
Anne-Marie med tempramentet? haha) men du kan va glad att jag inte la ut när vi mimade till Ace of Bace :) Och det är ju bara ett litet klipp detta :)



Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2010-03-03 20:22:10

ahahahaha! jag känner absolut att jag vill se när ni mimar till ace of bace också, för detta var ju hel fantastiskt. dessutom hade jag en likadan jacka som maya...eller anne-marie : )

Postat av: Maya

Publicerad 2010-03-05 23:52:04

Oh my god, detta har jag verkligen inget minne av. Skulle vara jätteroligt att ha en filmkväll och plöja igenom de gamla filmerna. Har du filmerna på vhs?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela