I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

När Uffe inte är hemma upplever Michelle nostalgi..

Publicerad 2010-02-09 16:54:14 i Allmänt,



Ellen och jag diggar gamla Håkan-dängor (när hårdrockarn inte är hemma), som får mej att tänka på discogolven, på kalmar nation, under studietiden i Uppsala...Åh :) Då stod man och skuttade småberusad på cider, nu skuttar man i ett kök medan man lagar potatisbullar och sjunger till sin dotter...ja jag säger då det =)
Ursäkta mitt halvtaskiga trallande :) :)



...och så lite tjock och naket...



Ellen vill mest sitta upp nu för tiden. Inte ens halvligga är nåt att ha.

puss

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-02-13 12:29:27

Det är aldrig för tidigt att börja med Håkan låtar =) Snart kommer du dansa runt här i stan igen och jag kan lova att det kommer vara många Håkandängor på mitt dansgolv!

Ha de gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela