I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

För 5 månader sedan...

Publicerad 2010-04-15 22:26:08 i Allmänt,

...såg jag ut så här. Det är ju helt overkligt. Jag kan liksom inte minnas att jag såg ut så här verkligen. Är det här jag? Lika overkligt som det är att Ellen är här,och att jag är mamma, lika overkligt är det att jag faktiskt gått runt med en sådan där mage. Märklig känsla..
Ellen blir alltså 5 månader imorgon 16 april. Ska blogga upp lite fler bilder vid ett annat tillfälle. Nu ska jag sova. Uffe ger mej en sovnatt. Alltså, han tar ellen ensam i natt och jag får soooooova. Väldigt uppskattat.

Beskåda nu denna mage:


Helt sjukt tjock...hahaha...

Hej dåå...

Kommentarer

Postat av: Maddis

Publicerad 2010-04-17 14:41:07

Jätte fin mage har du gumman <3

Postat av: marie hytte

Publicerad 2010-04-21 16:14:42

fin fin mage :) nu har vår älskling tittat ut åxå å ja saknar redan min mage men nu ligger underbara lilla oliver på istället å sprattlar :) hoppas allt e bra med er! pöss å kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela