I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Jodå så atte..

Publicerad 2009-10-07 16:27:25 i Allmänt,

Hej!
Har inte så mycket att komma med egentligen.
Jag frossar i Icas goda äpplen...



Och jag är så här tjock...



...fast tjockare...Fick inte med storheten riktigt.
35 fulla veckor av 40 idag. Nu går jag in i vecka 36, säger man.
Inte illa...
Jag har ont överallt idag..Kan knappt gå..och halsbrännan vägrar släppa taget.

Det stormar ute och imorgon ska vi på Sweden Rock-kryss. Det verkar ju vara en dum kombination...Håll tummarna för att vi inte sjunker och att jag slipper kräkas av sjösjuka.

Puss och hej.

Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2009-10-07 22:14:39

Både du och äpplet ser fina ut och jag hoppas att vinden ska bedarra och att ni kommer att få en trevlig och mysig resa - många goa kramar från oss på 28C.

Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Publicerad 2009-10-12 13:24:07

Fin mage :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela