I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Så ont.

Publicerad 2009-11-05 21:48:24 i Allmänt,

Jag har så ont överallt att jag mår illa.
Satt uppe och grina halva natten och ajjade mig.
Foglossning är det värsta som hänt mig..känns det som just nu iaf.
För bara ett halv år sedan ungefär, visste jag inte ens vad foglossning var.
Usch.....

Dock enormt glad över världens minsta brev, men med världens största finaste budskap jag fick idag. Kunde inte kommit på en bättre dag.
Sofie i Uppsala, du är helt underbar. Tack tack tack tack. Verkligen otroligt mycket tack!!


 
"Jag har tur som har en kompis som dig" står det. Och ett gulligt brev.
Kuvertet är bara lite större än en tändsticksask :)


Imorgon ska jag ringa mödravården och beklaga mig..Jag hoppas att någon skall se till mig som individ och verkligen vilja hjälpa mig. Känns som det inte händer så ofta ..iaf inte i detta landsting. Ingen får behandlas annorlunda..då blir det orättvist..iaf när man är gravid.
Men jag hörde om en som fick en igångsättningstid pgr av att hon hade så ont av sin foglossning. Snälla...Låt det hända även mig..
Jag orkar inte mer...

Kommentarer

Postat av: Maddis "miixs"

Publicerad 2009-11-06 11:55:44

Hi hi, blir så glad o rörd av dina inlägg i min blogg =D

Ååååh, va jag håller tummarna för dig idag!! hoppas hoppas Ibland har man turen på sin sida o idag är de din tur!!!

Här är de lite tufft med sjuk liten tös =( Ska till läkaren nu vid ett.



Ha de super. Kramisar

Postat av: Ann-Sofie

Publicerad 2009-11-09 11:50:08

Vad sött =)

Och nu har jag hittat tilll din blogg. =)

Det är jag som är Lurven83 hihi

Kram =)

Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Publicerad 2009-11-11 02:49:05

hittade din blogg via familjeliv och ville mest säga hej! :) är själv i vecka 38 (heter sannaminaord på familjeliv) och kan inte annat än hålla med ang. foglossningen. Det är verkligen pain in the fucking ass så att säga. Ha det gott! kram kram

Postat av: Maddis

Publicerad 2009-11-11 15:09:00

Nu hoppas vi att ni blir tre snart!!! De e väl idag som det är beräknat?? funderar



Allt bra med dig gumman?? Här rullar de på.. hoppas att tösen blir frisk snart!

Kramisar på dig

Postat av: Renée

Publicerad 2009-11-11 23:16:40

Stackare!

Jag är så glad att jag har sluppit foglossning, eller jag har ju några dagar kvar så man ska väl inte ta ut något i förskott.

Men det där med att bli igångsatt tycker jag borde vara ett val vi får göra HAHA i alla fall när man är i sista veckan! Jag lider med dig, jag står inte heller ut längre... även utan foglossning...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela