I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Nu gäller det!

Publicerad 2008-09-03 17:24:48 i Allmänt,

Idag gäller det. jag ska stå på den här scenen på stora torget i Uppsala.




Kära Henrik var där och titta. Har inte sett honom på evigheter, och var sååå skönt att ha hans stöd.
Har saknat honom jättemycket kom jag på. Han är ju brorsan ju.


Fredrik börjar...och jag blir helt darrig av nervositet, samtidigt börjar det regna..va fanken..


Så blev jag uppropad. Dags för min insats. Jag ställde mig vid micken...och hördes inte...ajaj. Ljudteknikern märkte inget...."hoho det är liksom meningen att jag skall höras..inte bara stå här och se miffo ut"..


Sjunger men hörs inte....


Får byta mick, blir glad, sjunger och fryser.


Det var otroligt roligt, och någon okänd kom till och med fram till mig efteråt och fråga om jag fanns på skiva. Jag är så stolt..men inte nöjd..som Stefan Sundström skulle ha sagt. För det kan bli mycket bättre, och jag kan bli snyggare på scen :)
Tack Fredrik, för att du uppfyller mina musikdrömmar, och för att jag får sjunga dina otroliga låtar.
Håll utkik efter video på youtube. Kanske dyker det upp lite klipp från spelningen där.

Efter spelningen hängde jag med Henrik i min Bålsta-soffa. Vi tittade på Shaun the sheep och tom & Jerry. Supersöndagsunderhållning :)




Henrik fotar mej när jag klättrar runt med fjärrisen och kaka i munnen.
Sexy michy, visar bh å allting. Jag säger då det....Nu ska jag klättra vidare...hej dååå!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela