I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Helgen.

Publicerad 2008-09-22 23:22:33 i Allmänt,

Helgen var fortfarande förkyld. Men jag var utsvulten på social samvaro och frisk luft. Jag och Uffe drog till landet och utforskade ett grustag. Mer intressant än det låter faktiskt =)
Vi spana även på en mink/mård..vi vet inte riktigt..Och klampa nästan på en hare..och skrämde iväg ett antal rådjur..tror vi..de lät mycket och sprang mycket.

På kvällen fick jag skjuss till Sofie och Patric. Där drack jag några öl och hängde med ut. Men var väldigt lugnt och sansat alltihopa. Dock trevligt och härligt att träffa människor igen.


Spindel.


Mård? Mink?




Alger i sjön, där folk för sisådär exakt 3 månader sedan badade nakna i midsommarnatten.


Stången står numera upp och ner, som en helvetessymbol av nåt slag.
Illa. Stackars stången, som en gång spred så mycket gläjde till trumsolo, och
visor ingen kunde texter på. Det va fina tider.


Försiktig grönska i grustaget.





Stenhårt.




Konstverk eller nåt kanske.


Michelle trivs så in i bomben. Skog. Frisk luft. Lite varm höstsol. Höstfärger. Lycka.


Mälaren där nere, och sommarstugan Eknäs.


Mäh?! Va händer här?! Uffe lättar från marken!! Värsta trollerigrejen! Wohoh!!
Sedan skulle det hoppas å hoppas å hoppas...Michelle är en kalv som äntligen släppts ut ur sitt lilla lägenhetsbås.

      

Nu..nu...nu hoppar jag snart...


nu nu nu...


NUUUUUU!!!!


How you Doin?


Sedan åkte jag till Uppsala då som sagt.. Fick skjuss av Uffe, TAAAACK! Där träffa jag Patric och Fredrik...




Och dom här snyggisarna. Sofie och Sofia. Vi var triss i damer i svart denna kväll.
Vi är så svarta å djupa.

            
Mitt favoritpar dansar å hånglas på utestället. Jag sitter och tittar på och fotar..ehh?


Snyggast i stan.


Love you.

Puss å kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela