I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Grattis mamma!

Publicerad 2008-09-03 17:28:37 i Allmänt,

Idag fyller min supermamma år. Jag älskar dej mest i vääääärlden.
Jag firar hennes födelsedag med att klippa mej efter jobbet...heh.
Resultatet blev inte superspektakulärt. Men klippte upp å ruffsa till lite.


Före                                                           Efter


För övrigt. Förbannade skithälsa...ont i skallen och andra ajj i kroppen.
Jag äter nyttigt, jag rör på mej hyffsat mycket. Vad mer begär du av mej kropp?
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela