I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

30 årsfest.

Publicerad 2008-09-03 17:06:46 i Allmänt,

Robban, och hans tvillingsyrra Bella, fyllde 30, och det firades med ett stort partajj för släkt och vänner. Trevlig tillställning. Mycket mycket barn. Märks att man är i åldern då det skall produceras bebbar. Har fått synpunkter på att det är mycket barn på min blogg, och det kan jag väl hålla med om. Men som sagt..jag har många omkring mej som bara föder och föder kids, och då hamnar de ju såklart här till slut. Sedan är det ju så att Michelle gillar ju faktiskt små minimänniskor rätt så mycket....


Robban med sin mellanson.


Bella, Robban och Robbans sambos syster Ida, som somnat på färgan från finland och råkade åka typ tillbaka till sitt Finland igen, så hon var lite sen..Hon ser lite trött ut fortfarande? :)


Håkan med sin flicka.


Tacksam going att fota. Hon tyckte blixten var något väldigt kul. Perfekt barn :)


Fredrik och Ann-Charlotte mumsar chips.


Underhållningen :) Magnus och Uffe.


Höhö..


Mitt finger, Håkan och Robbans brorsa Ronny.


Ronny sjunger med Magnus.


Robbans Linda och Lindas syster Ida.


Uffe jag och Robban. Mina hårdrockarmän.


Tony, Bellas man, och Håkan.


Hemma igen, utanför lägenheten. Här slåss min cykel om utrymme med en miljon cyklar, på en höft.
Det bor inte alls många i hyreshuset men varenda jäkel verkar ha en cykel.
Iofs miljövänligt och bra.


Lite fyllis, men bara lite. Imorgon gäller det, så man får inte va bakis.
Imorgon gälller deeeeeeeeeet!!!!!.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela