I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Michelle 26 år och hej då!

Publicerad 2008-10-17 19:07:58 i Allmänt,

I onsdags fyllde jag 26 år. Det var ganska trevligt att fylla år. Jag fick en kokbok, en router, och pengar. Tack tack!
Tack för alla gratulationer!


Mitt fina paket jag fick.


Klockan är 06:00 på morgonen. Lycka till att få med mig på kort då..


Hemkommen från jobbet. Nu ser man nästan 26åringen i alla fall.


Uffes misslyckade födelsedagstårta. Men jag tyckte den va helt okej! tack Uffe!

Nu är det Fredag. jag och mamma packar för fullt. Vi åker härifrån klockan 04:00 imorgon.
Sedan blir det Turkiet, Side i en vecka! Känns helt overkligt!
Vi hörs när vi kommer hem allihopa! Om nån kanske vill fira lite att jag blivit äldre, så föreslår jag allhelgonahelgen? Nån som är "på"?!

Mamma är förväntansfull på resa.

Hej dåååååå.

Puss Puss Puss Puss Puss.

Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2008-10-20 18:21:34

oh, va najs med turkiet och soool! du, du, du jag är nog ledig på allahelgon-helgen. hade du tänkt att fira i bålsta eller småland? pussen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela