I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Kär.

Publicerad 2008-10-06 17:55:43 i Allmänt,

ÅÅÅh jag är så kär. I den här varelsen. Herreminguuuuud. Viktoria heter hon. Har alvöron och trollhår och doftar helt ljuvligt.





Ja just det ja...Hon är inte min..Jag fick bara låna henne lite idag på jobbet. Min arbetskamrat Cissi var där. Det är hennes dotter. Men hon har 5 barn, så jag tycker nästan hon kan dela med sig och ge denna lilla till mej..bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela