I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Helgen.

Publicerad 2008-10-13 21:06:09 i Allmänt,

Jag är lite knasig. Fredagskvällen var superrolig. Men jag dokumenterade den inte för fem öre. Buhuh. Dumma jag.
Men jag skyller på att jag hade för kul för att hinna fota.
Först hade vi lite förfest här i kvällningen. Kom hyffsat många. Sedan drog vi å kolla på Castilion på Rickards. Där även två ur bander Lillasyster höll till. De spelade skivor, och sjöng sedan sin "coverhit" Umbrella med Castillion. Jag stod längst fram och sjöng med. Martin i Lillasyster tyckte jag var grym och krama på mej. Då tyckte jag att jag kunde få vara med i bandet. Så vi diskuterade det över en cigg. Han tyckte jag va bra kaxig och snygg, så kunde jag bara leverera kunde det kanske bli nåt.
Well..I dont think so. Men det var ju skojjigt i alla fall. Och de kunde ju behöva nån som styr upp det där projektet.

Lördagen var trött och huvudvärk. Men i kvällningen åkte jag med Castillion till Solna, där de skulle spela. Jag trodde jag var pepp, men jag var sjukt opepp visade det sig, och bestämde mig för att hata allting. Det enda som var häftigt var ostbågefigurer och publiken som lät mäktigt på Råsunda. (Sverige-Portugal)



Krokofant. (Design Johannes)


Pudel. (Design Michelle)


Johannes skapar.


Folk och Krokofant.


Om jag såg ut såhär alltid, skulle ni tycka om mej då? =)
Antar att det är min "opeppa nykterlook med ostbågar mellan tänderna"...


Sedan var det spelning på Solna Krog.

Jag var ett trött trist surt miffo. Alla som träffa mej för första gången denna kväll måste tro jag är sjukt konstig.
Men men..så är det.
Aldrig varit skönare att komma hem iaf, när jag väl låg i min säng vid halv fyra på morgonen. Gah.
Ja kära hjärtanens. Men Castillion va rockiga å bra igen.

Så här missnöjt snygg var jag klockan halv fyra när jag kom hem.


Söndag.
Hemmagjord pizza och återhämtning.


Trötta hälsningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela