I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Leka mamma.

Publicerad 2008-11-02 20:46:03 i Allmänt,

I lördags lekte jag mamma. Vi hade hand om felicia hela dagen, och det var ju helt otroligt mysigt.
Hon kom hit vid tio. Sedan tog vi bilstolen och satte den i bilen och körde till en skojjig lekplats. Solen strålade och det var kallt och fint. Vi gunga och lekte i en timma. Sedan åkte vi till Ica och Felicia valde mat (mackaroner och köttbullar) och så valde hon ett bamseritblock :)
Sedan måla vi och sjöng lite medan Uffe laga mat.
Sedan somna hon på min arm. Efter det dansa vi och borsta håret och gjorde oss fina för middag hos Gunnar och Eva, där även hennes föräldrar var. Sedan ville hon följa med oss hem igen. Men det gick ju inte. Men snart igen hoppas jag :)

Ojojoj va vi gungar hööögt.



Vi hittar is. Det är glass, som vi köper så klart. Och det är jättekul att krossa isglassen tycker Flisan :)


"Lille katt lille katt......"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela