I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Jonta 30!

Publicerad 2008-11-17 22:30:37 i Allmänt,

I lördags fyllde Johannes 30! Grattis!
Vi var där på lite tacofest på eftermiddan, sedan skulle alla bege sig till Solna för att kolla Magnus andra musikprojekt, som hade spelning.




Jonta fick bland annat en skojji slips av oss :)


Linda, Johannes sambo, är höggravid, och satt mest i soffan hela tiden.
De blir föräldrar runt lucia! Häftigt!


Det finns redan bland annat blöjor, som står redo.


Uffe har också en slips med döskallar. Robban dricker öl.


Magnus och delar av sitt band, som hade spelning senare.


Sedan spontandrog vi till bowlinghallen. Att klockan bara visar nio är för mig en gåta.
men festen började typ 15:00. Så vi hade hållt igång ett tag. Och det..hrm..kändes..
Jonta valsar runt och spelade ganska bra. Jag och ett gäng tittade bara på.
Bowlinghallen ägs faktiskt av en släkting till mej. Japp. jag har släkt i Bålsta.
Det är ju lite spännande. Vi talade en hel del..jag och den här Wenströmmannen.
Men jag minns inte riktigt om vad...Synd..


Det ser ut som jag ätit bajs. Jag hoppas det är något med ljuset.
Det ser ut som Uffes bror Crippa..hmm..alltså..hmm..well..jag hoppas det är något med ljuset.


Jajjamensan.


Jo ja...det börjar bli smått osmakligt här va. Men ändå väljer jag bort sådär tjugofemtusen andra liknande bilder som Crippa tog på sig själv, och som jag desperat försökte vara med på, på ett hörn :)


Sedan åkte vi pendel och buss till Solna. Johannes gör Ygwie-min.


Uffe hytter med fingrar igen.


Yngwie-miner igen. En grej vi brukar göra. Eller som Uffe tvingar oss göra.


Yngwie.

Yngwie?


Spelningen på Solna Krog.

Efter en timma där, åkte vi hem, för jag mådde botten.
yey.
Men det var ändå en helt okej eftermiddag/kväll!

Puss.

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-11-24 20:39:42

testing.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela