I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Håret och jag.

Publicerad 2008-11-29 14:00:05 i Allmänt,

Va hände med håret?
Jo jag gick till Engla hår och klippte mej. Det blev bra. Men färgen och blekningen blev tok.
Går inte visa på bild. Ser okej ut på bild. Men inte i verkligheten.
Ska ringa dem på måndag och be dem fixa till.




Det är liksom tokblont fram och brunt bak och i resten av håret...


Har haft uppsatt varje dag sedan jag va hos Engla hår. Idag försökte jag ha utsläppt och se glad ut. Men efter en stund hade jag satt upp det igen. Då ser det mindre konstigt ut med extrema blekningen fram.

Jajja.

Nu ska jag på julmarknad i Sko Kloster med älsklingen.

Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela