I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Fira av Malin.

Publicerad 2008-11-17 22:00:11 i Allmänt,

Vi firade av Malin i fredags. Det är hennes tjänst jag fått. Men det är ju lite tråkigt att hon slutat förstås. Men det va trevligt att äta kinamat och fnissa några timmar med jobbtjejerna.


Malin.


Kerstin och Linda.


Eva och lite friterat :)


Karin och Agnetha.


Den här bilden ville Agnetha att jag skulle radera omedelbart. Men kära nån. Inte raderar man en sån här bild?! Denna ska jag ha och titta på när jag känner mej lite sur :)


Sedan drog vi ut i Bålsta och gjorde gatorna smått osäkra.
Eller inte.
Vi råkade bara ha samma väg hem ungefär. Jag va hemma 22. Väldigt städat faktiskt :)

Tack Malin för jobbtiden vi hade ihop! Lycka till i Bro!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela