I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Bilderna och insikterna som gömde sig.

Publicerad 2008-11-06 16:54:09 i Allmänt,

Hej!
Jag glömde publicera några bilder från Felicias besök i helgen. De hade nämligen gömt sig på datorn. Men här kommer de!


Jag leker.


Flisan leker.
Visst var vi söta? :)


Idag är det Torsdag, by the way. Jag har ändrat lite schema på jobbet och har nu en öppning på torsdagar. Vi öppnar klockan 06:00. Jag gick för sjutton upp mitt i natten ju. Men jag tog mig till jobbet och dagen rann iväg. Det går bra på jobbet nu. Det gör det verkligen. Jag är så jävla stolt över mig själv och allt jag lär mej och säger och gör. JA det ÄR jag faktiskt! Utan att vara kaxig! =)
Jag är inte alls så "sämpig" som jag tyckte förr i tiden. Jag är bra på att vara människa och förskollärare och dotter och arbetskamrat och kamrat...och och och...


Jag är stark å bäst! Jag fightas med livet å kidsen på jobbet och vinner jämt. HAH!
Men 5-åringar är grymt trostiga..så ibland är det med nöd å näppe jag vinner. Men vinner..det gör jag. :)


Nöjd Torsdagflicka..som ibland kommer till bra insikter som hon borde fattat för länge sen.


Försöker fota mej själv och mina byxor.....
<-------------------- ........Jag har nämligen mina favvobyxor idag. Baggy baggy baggy is the shit.

Hej dåååååå!
 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela