I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Lördag.

Publicerad 2008-05-24 15:26:38 i Allmänt,

image274

Idag smygfotar jag raggare. Jag vågar inte gå ut. Man vet ju inte vad sånt där pack kan hitta på. Bålsta är faaarrrrrrligt ryktas det. Eller neh..det gör det inte. Mest jag som är arg och vill slåss på Bålsta. För någon stal min cykel i natt. Kanske var det en sån där raggare eller kanske inte.
Jag är i alla fall aaaarg och sörjer min fina högstaidecykel som följt mig genom hela sverige.
Är det meningen att jag ska gå till jobbet nu??? bubububuuuu.

image275

I Bålsta är det marknad idag. Jag ser ett stånd från fönstret. Men jag tänker inte gå dit. Bålsta är faaarrrrrligt. Och föresten var jag ute i över en timma INNAN frukost idag och joggade och powewalkade. My goddnesssssss liksom!!! Jag är värd att vara inne nu.
Snart blir jag en smalis. Det är bra!

image276

Kanske...i alla fall....Ja jag är knäpp. Men stolt också. Många kilon har jag tappat..de där som jag gått upp när vintern har varit här å man har suttit hemma och tröstätit godis för att examensarbetet aldrig blir klart och för att det är så äckligt väder. Men nu är arbetet klart och vädret är mindre äckligt. Så hej livet!! Nu är jag på G.

Puss.


Jag saknar dej cykel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela