I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

En onsdag i maj.

Publicerad 2008-05-10 18:25:00 i Allmänt,

Efter jobb och pluggande, tog jag en paus och följde med Uffe till hans storebror med familj, som köpt hus i Barkaby. Uffe skulle låna en videokamera. Han ska till örebro i helgen och spela in trummor och lite gitarr, i en studio där, och ville samtidigt filma lite.




                  
image210

Felicia är sötisen nummer ett. Och nu när de bor ganska nära oss, kan vi ses lite oftare, så Uffe tar sitt ansvar som farbror och gudfar, och jag som tant Michelle :)

image212

image213
Flisan är inte lätt att fånga på bild. Hon studsar runt överallt. Oj där var en motorcykel! Spännande!
image214

image215
Magnus och Flisan provsitter vår bil lite innan vi åker vidare igen.  Tack för kaffe och glass!

image216

Sedan blev det en sväng till elgiganten för att köpa film till videokameran. Uffe svichade ut och in, eftersom de skulle stänga om 10 minuter.
För övrigt lyckades jag skicka in min examensarbete, och klarade mej utan handledaren, som drog sig ur. Så nu inväntar jag opponering och ventilering fredagen den 16 maj. Mycket som skall förberedas. Men så skönt att ha det inne iaf. Håll alla era tummar att jag blir G!
Matten KÄMPAR jag med så jag nästan spyr. Den skall förhoppningsvis vara klar den 6 juni. Åååh vad jag hoppas. Då har jag min efterlängatde EXAMEN!
Ska bara bestiga världens berg först..

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela