I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Blommiga balkongen.

Publicerad 2008-05-21 18:18:52 i Allmänt,

I år har jag inte så mkt blommor på bakongen som förra året. Men tre stycken pelargoner har jag i alla fall satt ut där. En har jag köpt själv och två fick jag av mamma när hon var här.
En kväll som denna när det luktar regn och solen skiner är det mysigt att plocka lite med blommorna på balkongen och känna sig lite nöjd och avslappnat vuxen.

image268

image269

Maya är nog stolt över mej nu. Hon funderar ju t.om på att tatuera in en sån här blomma på kroppen :) Hon är extremt facinerad av denna blomma. Jag tycker mest den är trevlig och sommrig :)
För övrigt hoppas jag att Maya hade en superbra första dag på sitt nya jobb idag!
Du är bäst Maya. Nästa pelargon tillägnar jag baaaara till dej :)

image270

Vill man veta mer om denna blomma kan man besöka: http://www.pelargonsallskapet.com/

Puss :)

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2008-05-21 21:34:40

Du är söt min vän. Tack för den fina bilden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela