I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Släktkalas 8 mars!

Publicerad 2008-03-10 21:56:40 i Allmänt,

image29

Hur vuxet och imponerande är det inte att få till det här bordet! Vi hade även hyrt kvarterslokal för att få plats med alla gäster! (Se så söt Uffe var i randigt som liten)



Uffe blåser ljus med hjälp av storebror och brorsdotter Felicia.



Uffes lillebror Crippa pratar med min pappa. Mamma är även där brevid.

image32

Uffes mamma och Felicias farmor läser bok med Flisan.

image33

Uffe och jag har så himla snygga mammor! Här är min kära mor.

image34

Pappa är lite trött och gullig.



Uffe med pappa Gunnar.



Diana, Magnus fru, Felicias mamma.



Var ett lyckat släktkalas. För mycket folk för att fota alla. Så blev mest de närmsta.
Uffe fick massa pengar som han önskat sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela