I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Påsk i Småland

Publicerad 2008-03-30 00:26:18 i Allmänt,

I påsk var jag hemma i Landsbro och hälsade på mamma och pappa. Vi var även i Växjö för att mysa lite med Maya. Dock var vädret riktigt dåligt. Men sällskapet var trevligt. Maya bor ihop med en tjej som heter Caroline, så henne fick vi också träffa plus hennes mamma. Väldigt trevliga nya bekantskaper!


Röda sovrummet i Landsbro.


Pappa klär sig i randigt på randig matta :)

image57
På väg till växjö.

image58
Promenad runt växjösjön i storm :)

image59

image60
"Sätt dej här Svenne!"



image64

 




Maya följde med oss hem till Landsbro när vi skulle åka hem, för att hälsa på sinaföräldrar.
Var en himla fin dag i växjö, trots vädret.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-04-02 01:19:01

åh jag älskar bilden på dig och maya! jättefin!

MEN michelle, jag vet inte hur jag ska tolka detta att jag har bott i växjö i typ tre år och aldrig fått ett besök av dig men så fort jag lämnar staden väljer du att åka dit.... hmm... :P tycker mig se ett mönster med att du besöker ställen jag lämnat med först mariefred och nu växjö. hmpf! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela