I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

I "Repan".

Publicerad 2008-03-11 17:07:56 i Allmänt,

Idag var jag och mamma i Uppsala och shoppade loss lite grann. Sedan avslutade vi dagen med pappa och Uffe i replokalen. Det var ett bra avslut. Och pappa var glad bakom trummorna :)

image38

image39

image40

Jag sjöng lite. Det var väldigt kul. Särskilt när Uffe la på eko. Då sjöng jag "Theee hiiiiiiillllllls are aaaaliveeeeee" och tyckte jag lät som en sound of music stjärna. Typ.

image41

Hihi. Muiskaliska familjen liksom..

image42




Mamma och Yasmine höll sig utanför repan och var lite publik där.
Väsnades lite mycket där inne. Jag trummade och såg ut som en hårdrockskarl.


                  



Uffe trummade så han blev suddig.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-03-11 18:38:50

åh haha jag älskar bilderna på din trummande far! fint!

Postat av: Felicia :)

Publicerad 2008-03-13 20:34:03

Hej Michelle :) Bästa bilden på dig där bakom trummorna. Facebook nästa :) Take care!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela