I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Tavlan är klar!

Publicerad 2008-06-01 13:55:52 i Allmänt,

Ja, jag målade klart tavlan. För Elin nämnde att hon gillade den. Så jag bestämde mig för att det var hennes. Eftersom hon slutade på jobbet i torsdags, fick hon den som en liten avskedspresent från mej. Tror nog min tavla får ett bra hem där, istället för i min byrålåda :)

Saknar dej på jobbet redan EEeeeeeelin. Koooom tillbaaaaakaaaa. Nu kör vi. Full fart!
Superkul.

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela