I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Söndag

Publicerad 2008-06-01 18:28:26 i Allmänt,

image317

Hej hej! Det blåser och solen steker på Eknäs. (jaaa vi hänger typ där hela tiden..jag vet..mer spännande än så blir det inte just nu på denna blogg...)

image318

Hmm..Uffe försöker göra det hela lite spännande.

image319
Det är nåt med Uffe och tungor. Sluuuutaaaa!!!!!

image320
Grrrr. Tack.

image321
Nu ska vi åka båt! Och jag ser EXAKT ut som min mamma! Jösses..

image322
Killen med båten. Värsta coola Crippa.

image323
Det här var ju helt hysteriskt roligt!!

image324
Uffe ÄR hysterisk.

image325

Sedan planerade vi midsommar en stund.

image326

Så här gör vi..och så här!! Crippa ser ut som en flyvärdinna lite grann..
Magnus har fiskat.

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela