I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Skåne 4-6 juni.

Publicerad 2008-06-11 17:29:39 i Allmänt,

Jag har ledigt från studier och jobbet. Känns skönt att få andas ut lite. Skolan är nu helt avslutad, och nu väntar bara jobb. Fortsätter på mitt gamla jobb till hösten. Blir superbra.

I skåne var det grillning, skolavslutning och solande. Helt jättemysigt alltihopa. Här följer lite bilder.


Skolavslutning. My och Rasmus slutar 3an och 4an.


My, mitt gudbarn,  framför sin skola.


Rasmus.
Åhh jag älskar dem mest i världen. Så stolt Faster :)


My.


Mamma åkte My´s sparkcykel från skolavslutningen.


Jag fann det här på asfalten. Tyckte det va fint på nåt sätt =)


My och Faster Michelle.


Rasmus tar ett dopp efter att ha slutat 4an. De har en ny pool hemma.


Sedan kom mitt stooora brorsbarn förbi. Sebastian. Han är inget barn längre knappt. Fyller 18 i nov. Han bor mest hos sin mamma, men brukar titta förbi då och då. Älskar honom också mest i hela världen.


Grillning vid poolen.


Sebastian posar hej villt och ser ung och fräch ut. Jag ser ut som jag fyllde 43 häromdagen. Men men. jag verkar ju glad ändå :)


My och Rasmus fick vattenballonger av mig. De hamna i poolen, och såg snygga ut :)


Finurlig pappa/farfar på skånebesök också.


Hej då Skåne. Jag glömde fota min bror och hans sambo Christel. Men de var också där såklart :) Dag gav mej öl. Snääll bror. Och Christel gav mej bantardricka. Snäääll svägerska. :)

Nu åker vi mot småland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela