I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Sallad-inferno.

Publicerad 2008-06-19 21:07:12 i Allmänt,

Ja jag skulle göra pastasallad idag..men allt var för litet. Köket var för litet...alla skålar för var små..och det var för lite gurka...och ja..stuff. Jag blev nästan knäpp. Men lyckades till slut få ihop tre salladsskålar ca. Nu vet jag inte om det räcker. För vi har ökat i antal under kvällen, tills morgondagen. Men men..vi ska ju grilla på kvällen iaf..och Emma hade tydligen köpt en hel säck med snacks. Det var ju för väl :)

Det är alltså midsommar imorgon om någon missat det. Och den skall firas på landet med massa kompisar.
Vi har bland annat förberett med 27 kvm partytält! Inte illa va?

Nu gäller det!! Synd att jag är så trött...men imorgon är jag nog pigg igen!!


Lite kaos bara...börjar få kontroll. Golv är ett underskattat ställe att ställa saker på i sitt kök.


Trött.

Snart kommer Johan och Majsan hit. Mina första midsommargäster!!

sssssssssssshhhhhhhhhhhhooohooooooooo!!!!


Hej dåååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela