I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Nästa! - Vetlanda!!

Publicerad 2008-06-11 22:02:42 i Allmänt,

Sedan var det dax för partyyyy. Först picknick på Majsan och Johans innehård. Sedan förfest inne i deras lägenhet, efter det kroghäng på Hotellet. Suuupernajs kväll! hade såååå kul!!!


Johan inspekterar HubbaBubban jag köpte åt värdinnan Majsan :)


Lotten och Dennis


Emma, nyss hemkommen från Kanada och USA.


Fyllisar i lägenheten.


Emma och Lotten.


Jag är jäävligt snygg. Emma är det på riktigt :)


Jag är jääävligt cool. Majsan är det på riktigt :)


Detta var kvällens höjdpunkt tror jag :) Vi gör fladder med läpparna exakt samtidigt. Detta blev resultatet. Vi har aaaldrig sett knepigare ut :)


Sedan drog vi till hotellet. Då kom Elisabeth och Andreas, som var i bygden för att fira bröllop. Var jättekul att ses, vi ses väldigt sällan, trots att vi nästan bor grannar i vanliga fall (Stockholm, Bålsta)


Andreas och Johan ölar.


Sedan pussades Dennis och Lotten på ett fladderläppigt sätt, och vi hade en liten efterfest i en park bakom Hotellet. Där träffade vi en sjuttonåring som inte kunde tro att jag var äldre än 21.
Fick t.om visa leg för honom till slut. Det var ju smickrande.
Pojken hette Johan Franzén. och det var konstigt. Eftersom min gamla Landsbrogranne hette Johan Franzén och vann Stanly cup i helgen. Det tjatade vi ganska mycket om. :)
Sedan kom mamma och hämtade mej och kvällen var slut.

Hej då Johan Franzén och Vetlandakvällen.

Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2008-06-12 14:46:09

haha, bästa bilderna. jag gillar fladderbilden : )

kram

Postat av: emma

Publicerad 2008-06-16 21:05:55

sällan har man ju skådat något så tjusigt som våra läppar som fladdrar för vinden. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela