I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Jag mötte Vilmer

Publicerad 2008-06-17 20:41:02 i Allmänt,

Idag mötte jag en alldeles ny varelse. Vilmer en vecka och 5 dagar. Det var mysigt.


Sömnig Vilmer i mina armar.


Jag ser lite drogad ut. Men jag är nog mest berusad av Vilmers pluttighet. Brevid sitter min fanclub, som består av bara henne. Storasyster till Vilmer.


Vilmer funderar på något.


Hörru..vi ska ta kort nu du och jag. Vakna.


Grrr. Låt mej va din gamla tant.


I mamma Marias famn är det mycket lugnare och skönare :)





Amanda och Linnéa.


Till slut somnade Vilmer nöjd i min famn igen, tills det var matdax för honom, och jag tog mig hemmåt.
Myspys.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela