I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Partajj.

Publicerad 2008-07-31 17:33:04 i Allmänt,


Hej! det här är jag. Solnedgången är nu på Sofie och Patrics vägg i Uppsala.


Sofie var varm. Som alla. Fanken va varmt.


Patric va så varm så han nästan tynade bort och blev suddig.


Va sägs? sådär va?  jag har köpt en slags skjorta/skjortklänning bara för Ninas var så fin. Visst är den en sån här Maya?För tydligen ska även storasyster Maya ha en likadan. Men jag var inte lika fin i min som Nina var i sin.


Det är viktigt att dricka mycket när det är varmt. ;)


Sedan blev det Flustret för discodans. Sofie är glad å vacker som en dröm.


Världens bästa par.


Pusskalas kring och på Sofie.


Vi svettades....och svettades...och svettades..Men dansa och dansa och dansaaaaa!


Till och med när vi satt och vilade var vi tvunga och göra lite moves. :)


Va mycket segertecken denna kväll :)


Sedan hem i natten.


Det är viktigt att dricka mycket när det är varmt som sagt :)


Sofie fick värmeslag och somna. :)

Tack för en superduperkväll!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela