I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Fika!!

Publicerad 2008-07-02 17:42:19 i Allmänt,


Det vankas fika! Elin och Liam ska komma hit! Jag har gjort smulpaj! Yey!


Nu är dom här!!
Sötunge.


Elin är också en sötunge.


"ehehehe..michelle jag blir stel när du tar kort så hääär..eheheh..mmhmhmhmhmmh"


Kan man få adoptera denna? :)

Skitmysig fika blev det. Sedan gav jag mig ut och sprang (!?) Jag måste va tokig. Vart kom den energin ifrån?! Jag var uppe innan fem i morse liksom. Öppnade på jobbet idag. Men yey..jag tackar inte nej till lite energi!
Wohoooh.

speeeedad.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela