I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Att bära hjälm.

Publicerad 2008-07-07 22:06:37 i Allmänt,


Finns den någon ever, som lyckats med konststycket att vara snygg i hjälm?
Jag lyckas då inte. Men tack mamma och pappa för hjälm. Nu kan jag åka på cykelsemester utan att spräcka skallen.


OOOOOOh jag är så lycklig över min hjälm.
eheheh.

För övrigt är mamma och pappa här i Bålsta. Imorgon ska mamma och jag på allsång på skansen. hehe. Snälla farbror med vitt skägg...gör så det slutar regna tills dess.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela