I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Lördag i Uppsala

Publicerad 2008-02-24 13:41:45 i Allmänt,

image3

Jag är och hälsar på Kristina, min gamla jobbarkompis, och Louise i Uppsala.
Louise har just fyllt 6 månader.


image4

Vi klär på oss för en stund på stan.

image5

Efter att jag fått öva på att köra barnvagn i några timmar i fullpackade affärer. (Jag körde bara näästan på en, annars gick det bra hihi) tog vi en mysig fika och gick sedan hem till Kristinas och Louises lägenhet igen.

image6

Louise blir glad att se pappa, som stått och målat hela dagen. Han målar om Louises rum, de har köpt en ny lägenhet och måste fixa till lite i sin gamla.

image9

Knastjejjerna.

image11

Sötnos.

image12

Hej då flickor. Vi ses snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela