I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Jag mötte Steffe.

Publicerad 2008-02-26 18:19:24 i Allmänt,

  En gång mötte jag Stefan Sundström. (okt 06) Det blev lite tokigt. För jag blev översvämmad av känslor och fotade honom i samma stund. Så här blev det då =) jag hade ingen digitalkamera, så har fotat av ett vanligt foto, därav dålig bildkvalitet..Men jag tycker bilden är såå rolig :)) Michelleeffekten liksom :)))

Klicka på bilden för större format!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela