I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Glad första advent!

Publicerad 2008-12-01 19:36:13 i Allmänt,

Vi var på en julmarknad i lördags i Sko Kloster. Den var inte så mycket att hurra för, men lite mysigt var det väl i alla fall. Och vi värmde oss en stund i kyrkan, jag tände ett ljus för dom jag saknar, och det var ju fridfullt på något sätt.




Inne på Sko Kloster slott.




Allt blev suddigt, som jag tog, Uffe också. Eller är det kyrkspöket själv?




Sedan åt vi halväckelig mat på Rhodos.

Söndag
Idag på första advent, var vi bjudna på fika hos Uffes bror Magnus och Diana och lilla Felicia.
Jag tog pendeln till Kungsängen och mötte upp Uffe efter jobbet. Sedan åkte vi till Barkaby och fikade.
Det var bara deras vänner där och något barn och sådär. Vi var enda "släkten". Men det var vuxet och trevligt, och Felicia rocks. =)


Bröder på höga stolar.


Flisan fick en elefantpepparkaksgrejjsimojs av oss.



Massor av bus med tant Michelle.




Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela