I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Välkommen William Wenström

Publicerad 2008-08-26 19:07:41 i Allmänt,



Wenström-familjen utökas. Det är rätta takter. Min kusin Sofhie har fått en liten pojke, lite för tidigt, men han var färdigbakad. 49 cm och 3000 gr.


Astrid har blivit storasyrra, även fast hon är ganska liten. 1 år och ca 5 månader.
Myspys.

Grattis till kusin och kusins sambo och storasyrran.

Bilder lånade av Astrids blogg.

Snart skall jag ladda upp bilder från senaste tiden. Lidhult bland annat. Där jag va på lite festival, och själv sjöng en låt. Men så många bilder, så jag måste välja ut och ha mej..och det orkar jag inte nu. Men den som väntar på nåt.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela