I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Uråsa.

Publicerad 2008-08-26 23:15:33 i Allmänt,

Hänger hemma hos Maya. Maya är på Winnerbäck. Jag hade inte råd...grr..morr..buhuhuh. Men jag har ju iaf fått låna Mayas katt att gosa på, och en superfin lägenhet.



Buhuhuhuhuhu jag vill oxå se Winnerbäääck..bbbbbhuh..


Tröstande supergosig katt.


Mayas Uråsa


                               
                               

          


                             




Katt på handfat.




Lite trött Michelle nattsuddar med Maya till två på natten...sedan går vi upp tidigt för att ta oss till Lidhult, där Michelle fått för sig att framföra sin och Fredriks låt "Godmorgon".



Hej då sötkatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela