I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Söndagsångesten.

Publicerad 2008-08-10 18:20:28 i Allmänt,


Det är verkligen verkligen söndag...
imorgon börjar alvaret..jobba jobba jobba...nästa ledighet; JUL. Kanske..
Jag har huvudvärk och lider av att timmarna går alldeles för fort mot måndag...alldeles för fort...


Men vet ni vad man gör då?
Man sliter av sig tröjan, fyller favvomuggen med kaffe och gör en bakelse av chokladmuffinsen jag baka i fredags...


Sedan äter man och dricker utav bara katten!!


Och hey hey!!! Man blir ju nästan lycklig!!!
iaf i sådär 4 minuter...
Jag hörde att barn skrattar 400 ggr per dag och en vuxen ca 15. Så kan man ju inte ha det!!! Hey hey! wohooo! 
Så här kommer
 Dagens skämt:

Två barn står nakna och ser på varann.
Flickan säger till pojken:
"får jag ta på den där?"
Pojken svarar bestämt:
"Inte en chans! du har ju redan haft sönder din!"

Skratta då..för fan!!


Hey!!! då...

Kommentarer

Postat av: ante

Publicerad 2008-08-13 16:14:01

jag fattade inte skämtet :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela