I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Hey hey det är fest igen!

Publicerad 2008-08-10 15:59:32 i Allmänt,

Det är Fredag v 32 och jobbet ringde aldrig. Jag fick en ledig vecka. Treeevligt. Synd att jag är så trött. Borde man inte vara pigg när man får sova ut och göra bara det man vill? Himla mysko. Men idag är det fest igen! Uffe ville inte följa med. Men PartyMichelle var såklart där och drack sitt ekologiska vin och berättade skrönor. Jajjamensan.


Vin någon? Man kan dricka vin i olika storlek. Glaset i mitten var Fredriks, de två små Sofies och mitt :)


Nu ska vi se..paret till vänster minns jag inte vad de hette..Men en var från Halmstad och en från helsingborg. det var ju trevligt med lite mer folk från söder. Sedan har vi Sofia och Nicklas och Fredrik såklart.


Grabbar från Dalarna. Mattias och Patric. Och lite utav en tös från Dalarna; Sofie.


Jag och Fi, och Fredriks hand :)


Två nyanser av blond?


Jobba med kameran.


Jobba med kameran då?


Jobba med kameraaaaaan...eh.


Tjeeennnaaaa.


Lite Fotkärlek. Sofies, min och Fredriks Strumpklädda.


Svårfotad flicka.


Fredrik kör lite Beastie Boys med Mattias i bakgrunden..Och sofia som viftar.


"åååh denna skivan är så braaaa" Sofie och Fredrik hyllar Beastie Boys och snackar nostalgi.


Bästa paret ever.


Bästisar. (jag har en snus under läppen, Fredriks dåliga inflytande. Därför jag har elvisleende)


Åka taxi ner på stan! Yey!


Den svårfotade kvinnan (inte lättfotad heller så klart..men hon var svår att få med på kort liksom juuuu) och en slags Sofie och lite jag, i taxin.


Wohooo! Jag fick nästan till ett normalt kort på den svårfotade från halmstad :)


Köa köa köa för att komma in på BJ.


Sötisarna.


Killen från skåne och jag gör den klassiska fladderläppen. Han vinner :)


Jag fick en ung liten beundrare. Då blir man ju glad..När man känner sig som en gammal trött tant.


Han dansa på borden fast han inte gillade att dansa, sa han. hmm..Det var roligt.


Det fanns många många killar och många rumpor där typ..Om man gillar och är ute efter sånt liksom...


Mattias.


Sedan tog den unga beundraren ett hysteriskt farväl..På grund av bristen på flickor på utestället måste man ju försöka klamra sig fast vid dem som fanns, även om de är gamla tanter. Kära hjärtanens..


Och vi sa bye bye till utestället och åkte till Macdonalds såklart. Där åt vi kött och mördade ett stackars lejon. Sofie försöker sätta på honom armen igen. Men nej..hans liv gick inte att rädda. Dagen efter fann man hans gula svans på vardagsrummet. Resten av honom var för evigt borta....

Vila i frid du lejonsak. Vi hade en jäkla kul kväll och vilade ganska länge dagen efter kan jag säga...Ojoj. Nu får det va lugnt med fest för ett tag frammåt...tror jag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela