I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Det mulnar på tror jag..

Publicerad 2008-08-26 22:49:36 i Allmänt,



"Va hände med Solen nu då? Ja..kolla..det mulnar på tror jag...Det var som sjutton..var ju så fint nyss.."

Häng med pappa och hund i småland är fint, när man är småkrasslig och almänt flickepyre-aktig.

Men pappa hade fel, för snart sprack solen upp igen, och Michelle placera sig i hammoken och läste tjejlitt.




Soft.


Garaget.


Älsklingsdog.



Ibland kom mamma hem från jobbet och var fräsch som en nyponros.
Sedan skjussade hon mej till Maya, i Uråsa, utanför Växjö, där jag skulle tillbringa en natt, för att sedan ta mig till Lidhult, där en minifestival anordnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela