I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Torsdagen den 10 April.

Publicerad 2008-04-10 18:29:10 i Allmänt,

Jobbar jobbar jobbar vidare på Ellensborgs Förskola (5års) . I Tisdags jobbade jag dock bara till lunch, sedan drog jag till Uppsala och hade mattelektion i 3 timmar. Ojojoj. det är så läskigt med den här matten. Men jag hoppas jag ska fixa det. Dock vore det himlans massa enklare att göra uppgifterna om mina böker från adlibris.com kommer någon gång. Fanken! Just nu har jag adlrig mer lust att beställa därifrån. Leveransen skulle ta 2-3 dar och det har gått en vecka nu! Det gör mej väldigt nervös. Måste hinna göra min uppgift tills tisdag, med hjälp av en bok. Grrrrr!!!

Men så här glad var jag idag ändå. Mest berodde det på att mina småskruttisar på jobbet var supermysiga idag och gav mej massa gos och kramar. Det kan göra hela ens dag och fylla hela kroppen med självförtroende och självkänsla.


image117

Självförtroende och tro på mej själv får jag också genom att leva mitt nya nyttiga liv. Knappt något socker alls på ungefär 11 dagar nu! Inte en godisbit och bara nyttig mat och motion!
Skulle däremot behöva motionera ännu mera. Men har inte varit så himla pepp när det blåser som fan och kommer iskallt regn och snöblandat. Isch.

Puss.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-04-10 21:23:08

du kommer klara matten galant! håller alla tummar jag har! puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela