I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Stand up Raw Stockholm

Publicerad 2008-04-20 18:09:52 i Allmänt,



image167

Yeeey Björn Gustavsson är helt woooooow! Fast det vet ju alla redan. Men ja han är verkkligen helt toppenbra. Jag skrattade så jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Özz Nujen var också jättebra, även Spencer brown och Mårten Andersson. Men Björn spelar ju i en liga för sig. I lööööööve him :) Jag och Uffe hade skitkul! Vi var på Blue Moon bar i Sthm. Jag hade fått de sista biljetterna typ, var slutsålt. Tyvärr kunde jag inte fota så mycket. Men blev nån på Björn iaf :) Såklart.


image168
SnyggBjörn ;)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-04-22 18:40:50

jag gillar björn även om jag inte är lika betuttad i honom som jag tror du är. MEN inatt drömde jag om honom! vi var kompisar, fast kanske inte astighta utan vi hade nog just lärt känna varandra för jag blev lite generad varje gång han kom lite nära, haha. men han frågade mig om råd och åsikter om en standup-grej han gjort och när vi var på samma ställen så ropade han interna skämt till mig genom rummet. waaaooowww me and björn liksom! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela