I am Michelle

Michelle är en genusfokuserad mamma och förskollärare med mycket tankar och känslor.

Noa och dålig balans.

Publicerad 2008-04-13 19:25:04 i Allmänt,

image119


Här har vi honom! Noa :) Föddes i Torsdags alltså, och idag fick jag peta lite på honom. Iiiiih pytteliten och näpen med en liten pluttig uppnäsa. Jag önskar mej en likadan. NU.

image124
Bebis med en av två storebröder.

Var även ute och åkte lite idag. Jag ville lämna lägenheten lite. Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig nämligen. Åkte på nåt virus på balanssinnet. Så hela världen har snurrat. Så fort jag rörde mej blev jag åksjuk av bara tusan. Som att vara stupfull på Grönan ungefär. Fi fan. Så hela lördagen låg jag i soffan.
Men idag pallade jag stå och gå i lugnt tempo. Rör jag för mycket på huvudet, eller böjer mig ner är det kört. Så jag är lite stel av mej.
Att köra i följande hastighet passade mej :)

image120


Föresten jag var i Kista i fredags kväll. Köpte mej en "ljuv" klänning hehe.
Men det gjorde sig inte bra på bild, så blir inget foto på den.
Men Uffe köpte en rolig skruvmejsel :)
Den får ni foto på!

image129

Puss puss alla.

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2008-04-13 20:08:53

Åhh, en sådan skruvmejsel vill jag också ha! Vart har han köpt den? Tycker du ska lägga upp kort på klänningen också, jag är nyfiken!

Postat av: Lotten

Publicerad 2008-04-14 12:45:04

jag vill se en ljuv michelle i en ljuvlig klänning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michelle

Nybliven 30-åring med en dotter på 3 år och en sambo som närmar sig 35 år. Bor i en liten tätort utanför stockholm. Jobbar som förskollärare. Peppar min omgivning på genusmedvetenhet och tycker extremt illa om smygrasister. Älskar Ugglor och småland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela